oneedirectionnovell

Alla inlägg den 15 september 2013

Av oneedirectionnovell - 15 september 2013 10:26

Asså nu går jag ju rakt på sak och börjar på en gång men som sagt hoppas ni gillar den! Jag kommer skriva allt på svenska!


Handling: Faith Cowell ska bo hos sin farbror Simon efter olyckan som hände i torsdags. Faith's mamma och pappa hade åkt till Texas för att hälsa på Faith's farmor men på vägen tillbaka hade dom krockat båda dog och Simon flög till New York direkt när han hörde vad som hänt. Några dagar innan krocken hade Jacob, Faith's "gamla" pojkvän varit otrogen mot henne. Faith ville bara där ifrån, bort från honom, bort från ensamheten och bara bort från New York. Om hon visste hur lycklig hon skulle bli.


Lite info: Faith är 19 år och har blont vackert hår, den perfekta kroppen och vackra ögon. Hon är stolt över sin farbror även om folk säger att han är elak och så. Visst han är hård ibland men liksom... Vem är inte det? Faith har två bästa vänner som stannar kvar i NY och det är dom ända hon kommer sakna. Faith gillar att spela piano och att shoppa (ofc). 

 

Men jag ska börja skriva nu så byee.

 

Presentation

Jag ee en tjej som velat skriva 1D noveller länge men är rädd för vad folk ska tycka men jag hoppas ni gillar det iaf♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards